Palautukset


Vestis tarjoaa 14 päivän palautusoikeuden kaikille verkkokaupan tilauksille Suomessa ja Euroopassa. Voit palauttaa tuotteita mistä tahansa syystä 14 päivän ajan siitä kun tilaus on luovutettu sinulle. Kuljetusyhtiön kautta palautus maksaa palautuspostituksen verran, myymäläämme palautus on aina ilmainen.


PALAUTUSKULUT


Palautus tehdään kuljetuskumppaniemme asiakaspalautuspalvelun kautta (esim. Posti ja GLS).  Sinun ei tarvitse maksaa palautushetkellä mitään ja saat paketille seurannan. Se on myös edullisempaa kuin itse lähettää meille paketti. Palautuskulut ovat seuraavanlaiset:

PaikkaPalautuskulu
Vestis Store, Espoo0€
Suomi4,90€
Eurooppa, EU-maat9,90€
Eurooppa, ei EU-maat15,90€
Muu maailmaei palautusoikeutta

HUOM! Palautathan tuotteen siinä kunnossa, kuin missä sait sen. Voidaksemme hyväksyä palautuksen, tulee tuotteen kaikkien lappujen olla kiinni, sekä mahdollisten laatikoiden, lisäosien, tai muiden alkuperäisten osien olla mukana. Emme hyväksy palautuksia tuotteille, joissa on näkyviä käytön jälkiä tai joista puuttuu laput tai jokin tuotteen mukana tullut osa.

Palautukset Iso-Britanniasta ja muualta kuin Suomesta ja Euroopasta

Emme hyväksy palautuksia Iso-Britanniasta, emmekä Suomen ja Euroopan ulkopuolelta.


TUOTEVAIHDOT


Tuotteen vaihtaminen ei tällä hetkellä ole mahdollista. Vaihtaminen toimii palauttamalla edellisen tuotteen ja tekemällä uuden tilauksen toisesta tuotteesta.


PALAUTUKSEN REKISTERÖIMINEN


Tärkeä! Rekisteröi palautuksesi verkkosivuillamme:

1.  Avaa tilauksesi kuitti, minkä tuotteita haluat palauttaa. Löydät kuitin joko tilausvahvistuksen linkistä, tai jos olit tilatessa kirjautuneena, "Tilaushistoriani" kautta klikkaamalla tilausta.

2. Tilauksen kuitista klikkaa alhaalta nappia "Palauta tuotteita".

3. Valitse palautettavat tuotteet ja miten haluaisit palauttaa ne; myymälään tai Postin/GLS/DHL kautta. Palautus toimii ostoskorin kautta kuten tilaus, mutta palautuksille. Saat palautuksesta vahvistuksen sähköpostiisi.

Vahvistussähköpostissa on samalla mukana ohjeet miten prepata paketti valittua palautustapaa varten. Palautuksiin liittyen voit myös aina olla yhteydessä meihin sähköpostitse info@vestis.fi.


PALAUTUKSET MYYMÄLÄÄN


Kun palautat tuotteita myymälään, henkilökuntamme ottaa palautuksen vastaan. Myymälästä asiakaspalautuspaketit lähtevät kuljetuksessa verkkokaupan varastolle, missä palautus käsitellään ja rahapalautus tehdään.

Muistathan sisällyttää myös myymäläpalautukseen tilausnumerosi, ja rekisteröidä palautuksen ylläolevien ohjeiden mukaan.


PALAUTUKSEN HYVITYS


Kun pakettisi saapuu varastollemme, käsittelemme palautuksesi ja teemme hyvityksen sille maksutavalle, jota käytit alkuperäisessä tilauksessa. Lahjakortilla maksettu tilaus hyvitetään lähtökohtaisesti samalle lahjakortille. Toimituskulut hyvitetään kokonaisuudessaan, jos tilauksen kaikki tuotteet palautetaan. Mikäli palautat osan tilauksen tuotteista, toimituskuluja ei hyvitetä. Miinustamme palautuspostituksen hinnan palautuksen loppusummasta.

Huomioithan, että palautuksen käsittelyssä voi mennä 7-14 päivää. Saat meiltä vielä vahvistusviestin kun palautus on käsitelty ja rahapalautus tehty maksuvälittäjämme kautta.




PIKAOHJEET: ASIAKASPALAUTUS POSTIN KAUTTA

  1. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja tarkista, että kaikki tuotteiden laput ovat mukana.
  2. Laita paketin sisään paperilappu, jossa on tekstaten kirjoitettuna nimesi ja tilausnumerosi.
  3. Palautuspaketti lähetetään meille Postin asiakaspalautuspalvelun kautta, joko pakettiautomaatilla tai palvelupisteellä. Valitse itsellesi sopivin tapa;

Palauttaminen pakettiautomaatilla (7 päivän sisällä noudosta)

Jos noudit tilauksesi pakettiautomaatista, sen voi palauttaa automaatin kautta samalla koodilla millä noudit sen. Palautuspaketin päälle ei tarvitse kirjoittaa mitään, vaikka et käyttäisikään samaa postituspussia, jossa tilaus tuli. Automaatti neuvoo palautuksen tekemisessä.

Palauttaminen Postin palvelupisteellä

Voit palauttaa lähetyksen minkä tahansa Postin palvelupisteen kautta. Kerro tiskillä, että kyseessä on asiakaspalautus ja Vestiksen sopimustunnus siihen on 642814. Muista ottaa kuitti palautuksesta!

Palauttaminen Helposti-koodilla

Saat palautusta varten Helposti-koodin, jolla pystyt palauttamaan paketin haluamaasi automaattiin tai palvelupisteeseen. Koodi tehdään Postin sivuilla. Seuraa Postin antamia ohjeita.




HUOMIOITAVAA:

Palautusaika

Voit palauttaa tuotteita mistä tahansa syystä 14 päivän ajan siitä kun tilaus on luovutettu sinulle myymälässä tai Postin toimipisteessä, tai olet noutanut sen Postin pakettiautomaatista. Kansainvälisissä tilauksissa se lasketaan siitä, kun paketti on luovutettu sinulle kuljetusyhtiön toimesta.

Palautus täytyy olla vietynä Postiin tai myymälään 14 päivän palautusajan sisällä.

Postin ohjeet ja palautuskuitti

Muista aina palauttaa meidän ja Postin ohjeiden mukaan, sekä ottaa kuitti, kun viet asiakaspalautuspaketin Postiin. Jos lähetys katoaa, hyvitämme tuotteiden hinnan ainoastaan, jos sinulla on kuitti siitä, että paketti on jätetty Postille kuljetettavaksi. Kuitin ja seurantatunnuksen avulla voimme muutenkin yhdessä Postin kanssa selvittää missä paketti menee, jos se ei ole saapunut perille normaalissa ajassa. Kiitos yhteistyöstä!

Noutamattomat tilaukset:

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus. Mikäli tilaus palautuu meille noutamattomana Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista, tai sitä ei noudeta myymälästä 7 vrk kuluessa saapumisilmoituksesta, veloitamme 9,90€ käsittelykulun.


 
Loading...