Vestis lopettaa keväällä 2022


Hei kaikki rakkaat asiakkaat!


Vestiksen on tullut aika lopettaa toiminta; Poikkeusaika on haastanut myös meidän koko toimintaa ja nyt on aika laittaa Vestis sellaisenaan kiinni. Vestis perustettiin aikoinaan luomaan uutta kierrätyksen ja uudelleenkäytön kulttuuria ja teidän kanssanne olemme siinä hienosti onnistuneet. Näistä vuosista jää upeat muistot, joten kiitos kaikista ihanista kohtaamisista ja mukanaolosta! 

Verkkokauppa ja Iso Omenan liike on suljettu, kaikki myymättömät tuotteet palautettu takaisin myyntitiliasiakkaille, noutamattomat tuotteet lahjoitettu Suomen Punaiselle Ristille, ja tilitykset tehty kaikille tietonsa toimittaneille.

Nettisivut ovat avoinna normaalisti vielä kevään ajan, jonka jälkeen myös ne sulkeutuvat ja kaikki data hävitetään asianmukaisesti.

Tältä sivulta löydät kaiken ajankohtaisen tiedon lopettamiseen liittyen: ensin tietoa myyntitiliasiakkaille, sitten käytännön asioita ja muistutuksia.




TIETOA MYYNTITILIASIAKKAILLE


PÄIVITYKSET:

22.03.2022: Kaikki myymättömät tuotteet on nyt käsitelty ja myyjät ovat saaneet sähköpostiin ilmoituksen, jos omia tuotteita on noudettavissa. Muista tarkistaa roskapostikansio!

01.04.2022:  Palautuvien tuotteiden viimeinen noutopäivä. Viimeinen päivä tilata postitus, ellei pääse paikalle.

07.04.2022:  Tilitykset tarkistettu ja laitettu maksupalveluun.


MYYMÄTTÖMIEN TUOTTEIDEN PALAUTUS

Käsittelemme verkkokaupan ja myymälän myymättömät tuotteet erikseen, eri tavoilla ja aikatauluilla. Myymälän/ei verkkokaupassa olleet tuotteet seuraavat normaalia palautuskierrosta, kun taas verkkokauppaan jääneistä tuotteista käsittelemme ja palautamme vain ne, mistä on tullut meille Takaisinlähetys-tilaus (siitä alla lisää).

Mikäli et halua myymättömiä tuotteitasi takaisin, lahjoitamme ne Suomen Punaiselle Ristille, jonka tukeminen nyt on erityisen tärkeää.


VERKKOKAUPPA

TAKAISINLÄHETYKSEN TILAUS ON SULKEUTUNUT 15.03.2022.

  • Mikäli haluaisit verkkokauppaan jääneet tuotteesi takaisin, ostathan nettikaupastamme tuotteen numero 105278 - Takaisinlähetys 15.03.2022 mennessä.
  • Riittää kun sen tilaa kerran ja siihen ei listata omia tuotteita tms., me tarkistamme ja hoidamme tuotteet.
  • Summa on 1€ koko tilaukselle (ei siis per tuote) + toimituskulut: Voit valita tilaukselle joko ilmaisen toimituksen myymälään tai postituksen 4,90€. 
  • Tilaus on välttämätön, jotta saamme sen järjestelmään ja voimme keräillä ja toimittaa tuotteesi. Sitä ei siis valitettavasti voi hoitaa manuaalisesti/sähköpostitse/myymälässä. 
  • Voit tarvittaessa kysyä meiltä sähköpostitse onko sinulla verkkokauppaan jääneitä tuotteita.
  • Tässä linkki Takaisinlähetykseen.


MYYMÄLÄ

Myymälän/ei verkkokaupassa olleet tuotteet palautuvat asiakkaille myymälän loppuunmyynnin päätyttyä. Näistä tuotteista ei tarvitse tehdä keräilypyyntöjä tai Takaisinlähetystilausta, vaan ne palautuvat myyntitiliasiakkaille automaattisesti. Kun tuotteitasi on valmiina noudettavaksi, saat siitä erillisen ilmoituksen sähköpostiin ja näet sen myyntililläsi Palautuvat tuotteeni -osiossa.

Huom! Lopettamisen yhteydessä ei ole mahdollista siirtää tuotteiden viimeistä noutopäivää. Noutoaika on tuttu 10 päivää ilmoituksesta. Mikäli et pääse noutamaan tuotteita myymälästä 10 päivän puitteissa, ostathan niille Takaisinlähetyksen.

Jos on tuotteita, jotka eivät olleet verkkokaupassa, mutta niistä ei tullut ilmoitusta, se tarkoittaa että ne eivät ole meillä muuten myymälässä tai varastossa. Tällöin kyseessä on todennäköisesti varkaustapaus. Pahoittelut! Valitettavasti tälläisissä tapauksissa emme korvaa tuotteita. 


MYYTYJEN TUOTTEIDEN TILITYKSET

Tilitämme kaikki myydyt tuotteet normaalisti huhtikuun alussa ja maksusta tulee erillinen ilmoitus sähköpostiin. Lisää tietoa tilityksistä ja tuotteen matkasta löytyy täältä.

Mikäli meiltä puuttuu tietosi tilitystä varten, tai IBAN-tilinumero ja/tai BIC-koodi on ollut virheellinen ja/tai puutteellinen ensimmäisen tilityksen muodostumisen aikaan, käy lisäämässä/korjaamassa tiedot myyntitilisi Tietoni-osioon tai lähetä ne meille osoitteeseen info@vestis.fi 20.03.2022 mennessä.

Mikäli sinulla tulee ongelmia kirjautumisen, tilitietojen tallennuksen tai muun kanssa voit lähettää tiedot sähköpostilla osoitteeseen info@vestis.fi. Pääasia, että ne on toimitettu meille.

Toimi näin: Varmista, että olet lisännyt oikeellisen IBAN-tilinumeron ja BIC-koodin myyntitilisi Tietoni-osioon, jotta saamme tilityksesi maksuun. Mikäli et saa tietoa tallennettua myyntitilille, lähetä IBAN-tilinumero meille sähköpostiin info@vestis.fi. Näille viimeinen päivä on 20.03.2022.

Huom! Viimeinen päivä tilitykseen vaadittavien oikeellisten tietojen (IBAN ja BIC) toimittamiseen on 20.03.2022. Sen jälkeen toimitettuja ei enää lisätä muodostuneisiin tilityksiin eikä maksuja voida suorittaa jos tiedot ovat virheelliset ja/tai puutteelliset.




KÄYTÄNNÖN ASIOITA JA MUISTUTUKSIA:


  • Viimeinen päivä tehdä Takaisinlähetys-tilaus omille verkkokaupassa olleille myymättömille tuotteille on 15.03.2022.
  • Viimeinen päivä lisätä oikeelliset IBAN ja/tai BIC-tiedot tilityksiä varten on 20.03.2022.
  • Emme vastaa varastetuista tai kadonneista tuotteista.
  • Emme vastaa teknisen vian aiheuttamista informaatiokatkoista.
  • Tutustuthan tuotteen matkaan ja siihen miten tilitykset toimii täällä.
  • Keräilypyyntö ja 10 euron keräilymaksu ovat poistuneet ja ne korvaa verkkokaupasta ostettava tuote numero 105278 Takaisinlähetys. Takaisinlähetyksen ostamisella voi keräilyttää itselleen verkkokaupan varastossa olevia tuotteita.
  • REKISTERÖI JA PALAUTA VERKKOKAUPAN ASIAKASPALAUTUS 14 päivän puitteissa, jotta asiakaspalautus hyväksytään.
  • Myymälään toimitettavat verkkokauppatilaukset tulee noutaa myymälästä 7 päivän kuluessa.
  • Tavoitat meidät sähköpostitse osoitteesta info@vestis.fi.
  • Asiakaspalvelussa voi olla ruuhkaa ja siten vastausajat tavallista pidempiä. Myös muut käsittelyajat, kuten verkkokaupan lähetykset ja asiakaspalautukset voivat olla tavallista pidempiä. Kiitos kärsivällisyydestä!
  • Lopettamisen yhteydessä kaikki data poistetaan asianmukaisella tavalla.
  • Seuraa tältä sivulta ajankohtaisia asioita!

 



Kaikki asiakaspalvelu hoidetaan sähköpostitse info@vestis.fi. Sähköpostimme palvelee pääsiäiseen saakka.


Kiitos, että olet ollut mukana!


 
Loading...